Школа Великої Багачки
Вторник, 16.07.2019, 15:34
Наше опитування
Чому я ходжу до школи?
Всього: 701
Друзі сайту
УЦОЯО
Форма входу
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов Освітній портал Кнопка Украина-Сегодня: Каталог сайтов Украинский портАл каталог сайтів Пиши українською Украина онлайн «АНЕКДОТИ З УКРАЇНИ» - Нові та найкращі анекдоти української мережі
Реквізити школи:
Директор школи:
Марченко Лариса Михайлівна

Поштова адреса школи:
38300, пер.Шкільний 7,
селище Велика Багачка,
Полтавської області

Телефони:
(05345)91396 (секретар)
(05345)91191 (учительська)

Електронна адреса:
vb-school@ukr.net

Архів записів
Календар
«  Июль 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031


Вітаю Вас Гість | RSS
Вчителям
Методичні рекомендації по оформленню роботи МАН
При організації роботи з обдарованими учнями в Малій академії наук рекомендуємо дотримуватися наступних вимог по оформленню роботи МАН
 Наказ МОН України про особливості проведення ДПА в 2010-11 н.р.
Положення про атестацію педагогічних працівників
14 грудня 2010 року за № 1255/18550 Міністерством юстиції України зареєстровано "Типове положення про атестацію педагогічних працівників", яким відмінено відповідне Положення 1993 року. Зміст даного Положення можна побачити тут
 
Інструкція по веденню класних журналів учителями
 Інструкцією визначається порядок ведення класного журналу та оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів . Дія Інструкції поширюється на загальноосвітні навчальні заклади усіх типів та форм власності. Нею визначається порядок ведення класного журналу, загальні вимоги до ведення класного журналу. Класний журнал  – це обов’язковий документ загальноосвітнього навчального закладу, в якому фіксуються результати навчальних досягнень учнів, відвідування ними занять, стан виконання навчальних програм . Зміст інструкції.
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти і науки України 06.12.2010 № 1205
Типові штатні нормативи загальноосвітніх навчальних закладів
 Нові типові штатні нормативи загальноосвітніх навчальних закладів затверджені Міністерством освіти і науки та наберуть чинності 1 вересня 2012 року.
Про це йдеться у відповідному наказі Міністерства освіти і науки, що пройшов процедуру державної реєстрації в Міністерстві юстиції та виданий з метою упорядкування штатів та штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів.
Відповідно до документу, типові штатні нормативи загальноосвітніх навчальних закладів поширюються на усі типи загальноосвітніх навчальних закладів , крім шкіл-інтернатів, спеціальних та санаторних шкіл, шкіл соціальної реабілітації та вечірніх шкіл, та визначають максимальну кількість штатних одиниць.
Формування штатів шкіл передбачається з урахуванням контингенту учнів, кількості класів, режиму роботи, площ та санітарного стану приміщень, будівель і споруд.
Для надання платних послуг за рахунок спеціального фонду можуть утримуватися інші посади, необхідні для надання цих послуг.
Як зазначається в документі, керівники шкіл мають привести штатні розписи загальноосвітніх навчальних закладів у відповідність до цього наказу, при цьому з метою економного і раціонального використання коштів не допускати збільшення чисельності працівників у закладах, що склалась на 01.09.2012.
У разі виробничої необхідності за рахунок спеціального фонду навчальними закладами можуть бути введені додаткові посади. 
 Штатний розпис школи розробляється в межах затвердженого центральними та місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування фонду заробітної плати, дотримуючись найменування посад, передбачених цими Типовими штатними нормативами. 
 При визначенні штатного розпису школи кількість учнів шестирічного віку, навчання яких організовано в дошкільному навчальному закладі, не враховується.  Для надання платних послуг за рахунок спеціального фонду можуть утримуватися інші посади, необхідні для надання цих послуг. Конкретний перелік штатів додається
 
Поради вчителю при підготовці до уроку
Загальні вимоги до уроку
  • проведення уроку на основі сучасних наукових досягнень, передового педагогічного досвіду, закономірностей навчального процесу;
  • проведення уроку на основі методик гуманних дидактичних концепцій;
  • особистісна спрямованість, тобто забезпечення учням умов для самореалізації та ефективної навчально-пізнавальної діяльності з урахуванням їхніх інтересів, потреб, нахилів, здібностей та життєвих настанов;
  • оптимальне поєднання і системна реалізація на уроці дидактичних принципів;
  • встановлення міжпредметних зв'язків, які усвідомлюються учнями;
  • зв'язок із раніше засвоєними знаннями, навичками, уміннями, опора на досягнутий рівень розвитку учнів;
  • актуалізація, стимулювання й активізація розвитку всіх сфер особистості учня: мотиваційної, пізнавальної, емоційно-вольової, фізичної, моральної тощо;
  • логічність, вмотивованість і емоційність усіх етапів навчально-пізнавальної діяльності учнів;
  • ефективне застосування сучасних дидактичних засобів, особливо — комп'ютерних;
  • тісний зв'язок із життям, першою чергою — з особистим досвідом учня;
  • формування практично необхідних знань, навичок, умінь, ефективної методики навчально-пізнавальної діяльності;
 
Примірна схема самоаналізу уроку
 
Клас: ______________ Тема уроку: _________________ Тип уроку та його структура: ______________________
1. Яке місце даного уроку в темі? Як цей урок пов'язаний з попереднім, як цей урок працює на подальші уроки?
2. Коротка психолого-педагогічна характеристика класу. Які особливості учнів були враховані при плануванні уроку?
3. Яка триєдина дидактична мета уроку (його повчальний, розвиваючий, виховний об'єкт), дати оцінку успішності в досягненні мети уроку.
4. Відбір змісту, форм і методів навчання відповідно до мети уроку. Виділити головний етап і дати повний його аналіз, ґрунтуючись на результатах навчання на уроці. Яке поєднання методів навчання було вибране для пояснення нового матеріалу?
5. Чи раціонально було розподілено час, відведений на всі етапи уроку? Чи логічні "зв'язки" між цими етапами? Показати, як інші етапи працювали на головний етап?
6. Відбір дидактичних матеріалів, ТЗН, наочних посібників відповідно до цілей уроку.
7. Як організований контроль засвоєння знань, умінь і навиків учнів? На яких етапах уроку? У яких формах і якими методами здійснювався? Як організовано регулювання і корекцію знань учнів?
8. Психологічна атмосфера на уроці і спілкування вчителя і учнів.
 9. Як Ви оцінюєте результати уроку? Чи вдалося реалізувати всі поставлені завдання уроку? Якщо не вдалося, то чому? 
 
Положення про індивідуальну форму навчання учнів


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Н А К А З
20.12.2002 N 732
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 8 січня 2003 р.а N 9/7330

Про затвердження Положення
про індивідуальну форму навчання
в загальноосвітніх навчальних закладах

{ Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства освіти і науки
N 61 ( z0288-03 ) від 05.02.2003 N 797 ( z1400-04 ) від 15.10.2004 N 432 ( z0499-08 ) від 19.05.2008 }

ПОЛОЖЕННЯ
про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах
1. Загальні положення
1.1. Положення про індивідуальну форму навчання (далі -індивідуальне навчання) в системі загальної середньої освіти
розроблено відповідно до Законів України "Про освіту" ( 1060-12 ),"Про загальну середню освіту" ( 651-14 ), Положення про
загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 червня 2000 року N 964
( 964-2000-п ), та інших нормативно-правових актів.

1.2. Індивідуальне навчання в системі загальної середньої освіти є однією з форм організації навчально-виховного процесу і
впроваджується для забезпечення права громадян на здобуття повної загальної середньої освіти з урахуванням індивідуальних здібностей
та обдарувань, стану здоров'я, демографічної ситуації, організації їх навчання.

1.3. Відносини між навчальним закладом і батьками або особами, які їх замінюють, з усіх питань організації
індивідуального навчання регулюються цим Положенням.

1.4. Індивідуальне навчання здійснюється у загальноосвітніх навчальних закладах (далі - навчальні заклади) усіх типів і форм
власності.

1.5. Учні, які навчаються індивідуально, є учасниками навчально-виховного процесу одного із навчальних закладів. Їх
права та обов'язки визначаються Законами України "Про освіту"( 1060-12 ), "Про загальну середню освіту" ( 651-14 ) та іншими
нормативно-правовими актами.

1.6. Підставою для організації індивідуального навчання є: - заява батьків або осіб, які їх замінюють;
- наказ директора навчального закладу; - погодження місцевого органу управління освітою.

1.7. Право на індивідуальне навчання мають учні:
- які за станом здоров'я не можуть відвідувати навчальний заклад;
- яким необхідно пройти лікування у лікувальному закладі більше одного місяця;
- які мають високий навчальний потенціал і можуть прискорено закінчити школу;
- які проживають у селах і селищах (коли кількість учнів у класі становить менше 5 осіб);
- які не встигають протягом двох років навчання у школі I ступеня;
- які потребують корекції фізичного та (або) розумового (психічного) розвитку (у разі, якщо батьки або особи, які їх
замінюють, відмовляються направляти дитину до відповідної спеціальної загальноосвітньої школи (школи-інтернату).

2. Організація індивідуального навчання

2.1. Для організації індивідуального навчання учнів, які за станом здоров'я не можуть відвідувати навчальний заклад, крім
документів, визначених у п. 1.6., додається довідка, завірена печаткою лікарсько-консультативної комісії та печаткою
лікувального закладу. Здійснюється навчання за індивідуальним навчальним планом, затвердженим директором навчального закладу (у
міру потреби протягом навчального року).

2.2. Індивідуальне навчання учнів, яким необхідно пройти лікування у лікувальному закладі більше одного місяця,
організовується на базі найближчого за розташуванням до місця лікування навчального закладу, визначеного місцевим органом
управління освітою, і починається не раніше 3-5 днів після того, як хворий поступає до лікувального закладу. При наявності у групі
5 і більше осіб навчання здійснюється за груповою формою (у міру потреби протягом навчального року).
Контингент таких учнів ураховується в статистичних звітах тих шкіл, де вони навчаються постійно та не відраховуються зі складу
учнів навчального закладу, до якого вони зараховані. Результати виконання індивідуального навчального плану та
програм, досягнення учнів у навчанні фіксуються у довідці (додається), підписаній директором навчального закладу, який
організовує індивідуальне навчання.

2.3. Індивідуальне навчання учнів, які мають високий навчальний потенціал і можуть прискорено закінчити школу, крім
документів, визначених у п.1.6, здійснюється на підставі рішення ради навчального закладу за індивідуальним навчальним планом,
затвердженим директором навчального закладу на початку навчального року (на один рік).

2.4. Індивідуальне навчання учнів, які проживають у селах і селищах (коли кількість учнів у класі становить менше 5 осіб),
організовується за індивідуальним навчальним планом, затвердженим місцевим органом управління освітою (з початку навчального року).

2.5. Для організації індивідуального навчання учнів, які не встигають протягом двох років навчання у школі I ступеня, які
потребують корекції фізичного та (або) розумового (психічного) розвитку, крім документів, визначених у п.1.6, додається рішення
психолого-медико-педагогічної консультації. Такі учні можуть продовжити навчання за індивідуальним навчальним планом та
програмами.

2.6. Після закінчення терміну індивідуального навчання учень може продовжувати заняття у навчальному закладі, учнем якого він
є, на загальних підставах.

2.7. Індивідуальне навчання здійснюється педагогічними працівниками, які мають відповідну педагогічну освіту. Їх склад
затверджується наказом директора навчального закладу, розклад навчальних занять погоджується (письмово) з батьками учнів.

2.8. Індивідуальні навчальні плани складаються на основі типових навчальних планів, затверджених Міністерством освіти і
науки України. Освітній рівень учнів, які навчалися за індивідуальною формою, має відповідати вимогам Державного
стандарту загальної середньої освіти.

2.9. Виконання індивідуального навчального плану та програм,досягнення учнів у навчанні фіксуються в окремих журналах
встановленого зразка.

2.10. У разі здійснення індивідуального навчання за однотипними індивідуальними навчальними програмами, учнів 1-4-х
класів на окремих заняттях можна об'єднувати в групи чисельністю не більше 5 осіб.

3. Оцінювання навчальних досягнень учнів

3.1. Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється педагогічними працівниками відповідно до критеріїв оцінювання
навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти.За результатами річного оцінювання та атестації учням 2-4,
5-8, 10 (11)-х класів, які навчаються індивідуально, видається табель успішності.

3.2. Учні, які пройшли державну підсумкову атестацію, отримують свідоцтво про базову загальну середню освіту, атестат
про повну загальну середню освіту згідно з чинним законодавством.

3.3. Звільненню від підсумкової державної атестації підлягають учні, які навчалися індивідуально за станом здоров'я
або з інших поважних причин. Звільнення здійснюється у встановленому порядку.

3.4. У разі незгоди учня, батьків або осіб, які їх замінюють,з результатами річного та підсумкового оцінювання вони можуть
оскаржити їх у відповідному органі управління освітою у порядку,встановленому чинним законодавством.

3.5. Учні, які навчалися за індивідуальною формою навчання і мають високі результати у вивченні навчальних предметів, можуть
нагороджуватися похвальним листом "За високі досягнення у навчанні" та похвальною грамотою "За особливі досягнення у
вивченні окремих предметів" відповідно до Положення про похвальний лист "За високі досягнення у навчанні" та похвальну грамоту "За
особливі досягнення у вивченні окремих предметів", затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 11.12.2000 N 579
( z0923-00 ) (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 17.03.2008 N 187 ( z0280-08 )), зареєстрованого в
Міністерстві юстиції України 19.12.2000 за N 923/5144. { Пункт 3.5 розділу 3 в редакції Наказу Міністерства освіти і
науки N 432 ( z0499-08 ) від 19.05.2008 }

3.6. Учні, які за станом здоров'я не можуть відвідувати навчальний заклад, яким необхідно пройти лікування у лікувальному
закладі більше одного місяця, які проживають у селах і селищах (коли кількість учнів у класі становить менше 5 осіб), можуть
нагороджуватися золотою медаллю "За високі досягнення у навчанні"або срібною медаллю "За досягнення у навчанні" відповідно до
Положення про золоту медаль "За високі досягнення у навчанні" та срібну медаль "За досягнення у навчанні", затвердженого наказом
Міністерства освіти і науки України від 13.12.2000 N 584 ( z0924-00 ) (у редакції наказу Міністерства освіти і науки
України від 17.03.2008 N 186 ( z0279-08 )), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.12.2000 за N 924/5145 (із змінами).
{ Пункт 3.6 розділу 3 в редакції Наказу Міністерства освіти і науки N 432 ( z0499-08 ) від 19.05.2008 }

3.7. Золотою медаллю "За високі досягнення у навчанні" або срібною медаллю "За досягнення у навчанні" нагороджуються учні,
які мають високий навчальний потенціал і прискорено закінчують школу.

4. Фінансування закладів освіти

4.1. Фінансування індивідуального навчання учнів здійснюється коштом відповідного бюджету.

4.2. Кількість годин для організації індивідуального навчання відповідно до кількості предметів інваріантної частини навчального
плану визначається наказом директора та затверджується відповідним органом управління освітою:
1-4-ті класи - 5 годин на тиждень на кожного учня;
5-9-ті класи - 8 годин на тиждень на кожного учня;
10-12-ті класи - 12 годин на тиждень на кожного учня за умови виконання вимог Державного стандарту початкової
загальної освіти, Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти.
{ Абзац перший пункту 4.2 розділу 4 в редакції Наказу Міністерстваосвіти і науки N 432 ( z0499-08 ) від 19.05.2008 }
Кількість годин для організації індивідуального навчання учнів, які потребують корекції фізичного та (або) розумового
розвитку, відповідно до кількості предметів інваріантної складової навчального плану за умови виконання вимог Державного стандарту
загальної середньої освіти та Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей, які потребують корекції фізичного та
(або) розумового розвитку, визначається наказом директора навчального закладу, затверджується відповідним органом управління
освітою і становить:
1-4-ті кл. - 10 год. на тиждень на кожного учня,
5-9-ті кл. - 14 год. на тиждень на кожного учня,
10-12-ті кл. - 16 год. на тиждень на кожного учня. ( Пункт 4.2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства
освіти і науки N 797 ( z1400-04 ) від 15.10.2004 )

4.3. За бажанням учнів, батьків або осіб, які їх замінюють,кількість годин на індивідуальне навчання понад установлену норму
може бути збільшена шляхом надання платних послуг навчальним закладом згідно з переліком платних послуг, затвердженим
постановою Кабінету Міністрів України від 20.01.97 N 38 ( 38-97-п ).

4.4. Оплата праці педагогічних працівників за проведення індивідуального навчання здійснюється відповідно до законодавства
України та нормативно-правових актів Міністерства освіти і наукиУкраїни.

Використовуються технології uCoz Админ: Мельник Є.В. vb-school@ukr.net